Engelsk

engelsk Alinea Engelskportal (indskoling)

Et fleksibelt undervisningsmateriale med mange muligheder. Så kort kan Engelskportalen beskrives. Portalen indeholder en række undervisningsforløb og et væld af ressourcer til alle klassetrin i engelsk i grundskolen.

superreaders Alinea Superreaders (indskoling, mellemtrin, udskoling)

Superreaders er et onlinebibliotek med næsten 300 digitale bøger til engelsk-, tysk- og franskundervisningen. Få teksterne læst højt og lad eleverne anmelde deres læseoplevelse med små emojis. Som lærer kan du hele tiden se, hvilke bøger dine elever læser, hvor langt de er kommet og du kan sammensætte din egen bogkasse til klassen.

engelsk Alinea Engelskportal (mellemtrin)

camp Alinea CampEngelsk (mellemtrin, udskoling)

CampEngelsk er et fagligt og motiverende univers, hvor eleverne kan træne færdigheder inden for sproglig opmærksomhed såsom lytning, læsning og grammatik.

engelsk Alinea Engelskportal (udskoling)

proever Alinea onlineprøve (udskoling)

Onlineprøver engelsk. Få styr på de digitale afgangsprøver.