Matematik

matematik Clio matematikfaget (mellemtrin)

Clio Matematik er et undervisningsmateriale, der dækker kompetencer, Fælles Mål og videnskrav til faget matematik. Vores vision er at integrere problemløsning og undersøgende matematik med teori og træning. Vi ønsker at engagere og motivere hver elev og variere undervisningen, så alle kan danne og udvikle viden og færdigheder i matematik. Med Clio Matematik fokuserer eleverne på både proces og resultater ved at dokumentere, kommunikere og samarbejde.

matematik Clio matematikfaget (udskoling)