Matematik

MatematikfessorMatematikfessor (indskoling, mellemtrin, udskoling)

Matematikfessor autoretter opgaver og responderer svar til eleverne. Portalen viser statistik og gør det nemt at målrette undervisningen. Derudover indeholder portalen en stor opgavebase med tilhørende videolektioner.

Geometrifessor Geometrifessor (indskoling, mellemtrin, udskoling)

Geometrifessor er bygget op omkring GeoGebra med et udvalg af forskellige funktioner af det dynamiske værktøj til opgaverne. I undervisningsforløbene indgår højtlæsning og videolektioner.

webprøver Gyldendal webprøver (mellemtrin, udskoling)

Webprøver til matematik indeholder mere end 22 prøvetest, som er udarbejdet med udgangspunkt i læseplanen. Halvdelen af disse test er frit tilgængelige for eleven og kan bruges som elevens eget træningsmateriale. Den anden halvdel tildeles af læreren. Elever får detaljeret respons på alle besvarelser. Læreren får oplyst resultater på de prøver, som tildeles.

kvikmat KVIK Mat (indskoling, mellemtrin, udskoling)

KvikMat er et træningssite til 0.-10. klasse. KvikMat indeholder en omfattende opgavebank, og det er nemt for læreren at tilpasse træningen til den enkelte klasse og elev, så træningen bliver meningsfuld.

prøv PRØV! Udfordringer (udskoling)

Portalen Prøv! Udfordringer indeholder opgaver til fordybelse og problemløsning for udskolingselever.