Kristendom

kristendom Alinea kristendomskundskabsportal (indskoling)

Et fleksibelt undervisningsmateriale med mange muligheder. Så kort kan kristendomskundskabsportalen beskrives. Portalen indeholder en række undervisningsforløb og et væld af ressourcer til alle klassetrin i kristendomskundskab i grundskolen. Derfor kan du vælge at arbejde med portalens indhold på flere måder:

• Ressourcebanken

kristendom Alinea kristendomskundskabsportal (mellemtrin)

• Ressourcebanken

kristendom Alinea kristendomskundskabsportal (udskoling)