Tysk

tysk Clio tyskfaget (mellemtrin)

Tyskfaget er et komplet undervisningsmateriale, der dækker Undervisningsministeriets krav til tyskundervisningen i grundskolens mellemtrin og udskoling. Det er vores mål, at tyskundervisningen skal være levende og inspirerende, og at eleverne gennem vores undervisningsportaler får en grundig introduktion til tyskfaget og dets kerneområder.

Portalerne opfylder de forenklede Fælles Mål for tysk, således at elevernes sprogindlæring trinvis tilgodeser trinmålene, enten via teksternes emner, deres vinkel eller i selve arbejdet med aktiviteterne.

tysk Clio tyskfaget (udskoling)

Portalerne opfylder de forenklede Fælles Mål for tysk, således at elevernes sprogindlæring trinvis tilgodeser trinmålene, enten via teksternes emner, deres vinkel eller i selve arbejdet med aktiviteterne.