Tværfagligt

grammatip Grammatip (mellemtrin, udskoling)

Med Grammatip får du motiverende og udfordrende online opgaver i grammatik, stavning, læsning og prøveforberedelse.
På flere sprog til både grundskolen, de gymnasiale uddannelser og voksenuddannelse.

webprøver Gyldendal webprøver

Se webprøver fra de enkelte fag.

fagbog Gyldendal fagbog

Digitale fagbøger og opgaver mm. Læs om alverdens emner i 177 digitale fagbøger inden for Gyldendals populære fagbogsserier. Elever på alle alderstrin i grundskolen kan

atib ATIB

ATIB placerer bevægelsen i centrum. Aktivitet, Træning, Indlæring og Bevægelse er nøgleord for at skabe den optimale løsning for undervisning, hvad enten det udspiller sig i skolen, i børnehaven eller i idrætsforeningen. Både i vores visuelle fremtoning og backstage arbejder vi intensivt på at være med til at løfte et ansvar om at skabe de ideelle rammer for en god, varieret, spændende og sjov undervisning i bevægelse. Gerne lidt mere af det bedste hele tiden, og derfor bevæger vi os også hele tiden. Vi finder på, udvikler og udvider med nye aktiviteter og nye synsvinkler med henblik på at gøre det enklere for vores målgruppe; lærere, pædagoger, trænere og ledere. Senest er vi vært for at skabe ATIB forum, der er ildsjæle og eksperter på hver deres felt. Tilsammen er der et mangefacetteret bevægelsestilbud til aktivitet, træning, indlæring og bevægelse.

En af hjørnestenene i vores vision er, at der i gennem bevægelse opbygges atmosfære, læring, stemning og trivsel. ATIB håber og forventer, at vi når målet med at give konkrete materialer og didaktiske redskaber til undervisningen i skolen eller hverdagen i daginstitutionen.

ATIB’s læringsportal og kursuskatalog vil være med til at klæde lærere, undervisningsassistenter, pædagoger, pædagogmedhjælpere, undervisere, skole- og institutionsledere på til at implementere aktiv læring samt motion og bevægelse i hverdagen.