Natur / Teknologi

nt Gyldendal Natur / Teknologi (indskoling)

Denne portal i natur/teknologi er måske elevens første møde med naturfag i grundskolen. Vi har derfor lavet en portal, der er overskuelig, forståelig og interessant. Her er tekster, animationer, tegninger og opgaver til faget.

nt Gyldendal Natur / Teknologi (mellemtrin)

Didaktiserede undervisningsforløb. Fokus på praktiske øvelser og eksperimenter. Rummer desuden en lang række interaktive opgaver. De elevhenvendte tekster er rigt illustreret med billeder, animationer og videoer. Forløbene rummer desuden oplæg til ekskursioner og klassediskussioner. Lærervejledninger til alle forløb med baggrundsviden og tips til undervisningen. Det faglige indhold har udgangspunkt i Fælles Mål. Er dækkende i forhold til trinmålene. Enkel navigation Det faglige indhold er i fokus. Portalen er enkelt i sin struktur og nemt og intuitivt at navigere i for både lærere og elever. Et levende site, som opdateres løbende og udvides med flere forløb, interaktive opgaver, ressourcer, redskaber.