Idræt

idræt Clio idrætsfaget (indskoling)

I portalens hovedmenu findes følgende punkter: "Forløb", "Emner", "Aktiviteter" og "Ressourcer". Under hvert af de fire punkter ligger der en række underemner med tilhørende tekster og aktiviteter samt inspiration til videre arbejde med emnet.

Alle tekster er multimodale, hvilket er med til at understøtte elevernes videre arbejde i idræt.

idræt Clio idrætsfaget (mellemtrin)

På Idrætsfaget er følgende at finde i topmenuen: "Forløb", "Emner", "Aktiviteter" og "Ressourcer".

Under hvert af de fire topmenupunkter ligger der yderligere nogle menuer.

idræt Clio idrætsfaget (udskoling)

Idrætsfaget er et komplet undervisningsmateriale, som dækker de forenklede Fælles Mål og udfordrer eleverne med motiverende og nye emner. Portalen giver også lærerne mulighed for at prøve forløb med emner, som ligger lidt uden for de normale rammer.

Idrætsfaget skal inspirere med helt nye vinkler, udfordre det kendte og være lettilgængeligt. Portalen vil blive udvidet og udviklet med afsæt i den nyeste forskning, idrætslige tendenser samt respons og ønsker fra brugerne.