Engelsk

grammatip Grammatip (mellemtrin, udskoling)

Med Grammatip får du motiverende og udfordrende online opgaver i grammatik, stavning, læsning og prøveforberedelse.
På flere sprog til både grundskolen, de gymnasiale uddannelser og voksenuddannelse.

engelskIn English Please (indskoling, mellemtrin, udskoling)

Et stort bibliotek af digitale bøger, supplerende opgaver og differentieringsmuligheder til brug i engelskundervisningen både i læseundervisningsforløb, til indsamling af viden og til elevernes sprogindlæring.

keKvikEngelsk (udskoling)

KvikEngelsk er et træningssite til grammatik og sprogbrug med indbygget differentiering. Opgavernes sværhedsgrad tilpasser sig automatisk elevernes niveau.

På KvikEngelsk finder I også en stor samling af forklarende videoer om sproglige emner og kommunikative opgaver med fokus på elevernes egen sprogproduktion.