Tysk

superreaders Alinea superreaders (indskoling, mellemtrin, udskoling)

Superreaders er et onlinebibliotek med næsten 300 digitale bøger til engelsk-, tysk- og franskundervisningen. Få teksterne læst højt og lad eleverne anmelde deres læseoplevelse med små emojis. Som lærer kan du hele tiden se, hvilke bøger dine elever læser, hvor langt de er kommet og du kan sammensætte din egen bogkasse til klassen.

tysk Alinea tyskportal (mellemtrin)

Et fleksibelt undervisningsmateriale med mange muligheder. Så kort kan Tyskportalen beskrives. Portalen indeholder en række undervisningsforløb og et væld af ressourcer til tyskundervisningen til både mellemtrinnet og udskolingen. Derfor kan du vælge at arbejde med portalens indhold på flere måder:

• Som grundsystem
  • Som supplerende læremiddel
  • Som ressourcebank

tysk Alinea tyskportal (udskoling)

• Som grundsystem
  • Som supplerende læremiddel