Engelsk

engelsk Clio engelskfaget (indskoling)

Engelskfaget er et komplet undervisningsmateriale, der dækker Undervisningsministeriets krav til engelskundervisningen i grundskolernes yngste klasser. Det er vores mål at skabe en undervisningsportal, der på levende og inspirerende vis giver eleverne en grundig introduktion til engelskfaget og dets kerneområder.

engelsk Clio engelskfaget (mellemtrin)

Engelskfaget er et komplet undervisningsmateriale, der dækker Undervisningsministeriets krav til engelskundervisningen i grundskolens mellemtrin. Det er vores mål, at engelskundervisningen skal være levende og inspirerende, og at eleverne gennem vores undervisningsportal får en grundig introduktion til engelskfaget og dets kerneområder.

Portalen opfylder de forenklede Fælles Mål for engelsk, således at eleverne trinvis bliver dækket ind af målene ved teksternes emne eller vinkel eller i selve arbejdet med aktiviteterne.

engelsk Clio engelskfaget (udskoling)

Engelskfaget er et komplet undervisningsmateriale, der dækker Undervisningsministeriets krav til engelskundervisningen i grundskolernes ældste klasser. Det er vores mål at skabe en undervisningsportal, der på levende og inspirerende vis giver eleverne en grundig introduktion til engelskfaget og dets kerneområder.

Portalen stræber efter at opfylde de forenklede Fælles Mål for engelsk. Nogle af målene dækkes ved teksternes emne eller vinkel, mens andre dækkes i selve arbejdet med aktiviteterne.